petak, 23. ožujka 2018.

Kako da pravilno koristite tečni puder ako imate masnu kožu

Draga moje,dobro dosle u jos jedan novi post.Za danas Vam nisam pripremila recenziju nekog proizvoda,vec sam se malo bazirala na zanimljive stvari koja svaka djevojka treba znati za svoje lice,za proizvode koje bi trebala koristiti,i ostale,pa ako zelite saznati nastavite citati .
Za pocetak ono sto trebate znati jeste da djevojke sa masnom kožom prave grešku prilikom izbora i kupovine pudera jer biraju formule namenjene suhoj koži ili proizvode sa pigmentacijim, a prvenstveno vode računa o nijansi.
Masna koža istice  tečni puder sa mat efektom koji joj omogućava da diše, ali i da ima dobru dobru pokrivenost, u isto vrijeme zadržavajući višak masnoće na svom licu pod kontrolom. Jedno sto sam saznale jeste da se preporucuju lagani tečni puderi sa srednjom pokrivenosti jer uglavnom sadrže manje ulja.
Najbolje je prepustiti se puderima napravljenim posebno za masnu kožu, na bazi vode.
Ipak, kod matirajućih efekta uvijek je potrebno isprobati tester proizvoda jer mat efekt ne mora uvijek lijepo izgledati kada se nanese na lice,sto ja svakako radim...

Ukoliko zelite da vasa koza izgleda spremno za nanosenje pudera,onako osvjezavajuce,jos ukoliko planirate da nosite puder citav dan svakako kozu treba odlicno pripremiti za to.Nakon rutine čišćenja lica, kožu svakako treba nahranite hidratantnom dnevnom kremom. Pored hidratacije, kako bi tecni puder bio što postojaniji na vašoj masnoj koži, vise utapkajte  prajmer na T-zonu, odnosno na sva kritična mesta. Za još veću dugotrajnost tečnog pudera, prije samog sminkanja preporucuje se da lice umijte hladnom vodom,kako bi zatvorili otvorene pore i sl.
  Prirodan izgled pudera na licu ćete postići utapkavanjem pomoću blago pokvašenog Beauty blender-a, a potpuno pokrivanje pomoću ugaone četkice. Završite šminkanje nanošenjem kamenog pudera  koji će apsorbovati visak ulja i stvoriti barijeru između tečnog pudera i spoljnih uticaja.
Sto se tice proizvoda nisam bas zeljela o tome,jer nisam znala bas mnogo proizvoda,jer ih ja imamo svakako malo,a neke tek testiram.
Nadam se da ste nesto osnovno saznali u ovom postu,i da sam sve ove informacije dobro iscitala da bi svakako upotpunila u jedan post
Ukoliko zelite jos ovako informacionalni ppstova sto se tice makeupa i slicno,ili licno moje iskustvo pisite mi
Jedan srdacan pozdrav od mene..

22 komentara:

  1. Jako koristan post, Sviđa mi se ovakva vrsta bloga <3

    Moj novi post je tu ako želiš pogledaj ga : Aylla

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno mila moja
    Svakako svratim .:*

    OdgovoriIzbriši
  3. Super savjeti, sviđa mi se post.
    Nova sam, ako želiš posjeti moj blog i zaprati me. ;)


    Nestvarni svijet blogerke

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala draga,moja svkako naravno dolazim na blog :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti puuuno na ovom postu, definitvno će mi dosta koristiti! <3

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Nema na cemu mila moja,tu sam za tebe ,nadam se da ce vam koristiti.
    Puno poljubaca saljem

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post i saveti draga moja! Sve pohvale! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlični saveti, zaista mi se svidja post ❤❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post i jako korisni saveti... <3 <3

    Nova sam, ako zelis zaprati i uzvraticu samo ostavi komentar :)

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlični saveti draga, ja imam normalnu/suvu kožu ali svakako je korisno! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  11. Da,svakako za one koji imaju masnu,je itekako korisno,kao sto je meni bilo
    Hvala mila na komentaru :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Inače imam suhu kožu, u svakom slučaju odlični savjeti sigurna sam da si mnogim curama pomogla! Šaljem poljubac!

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. ja sam zaista pokusala da citam ali na puderu su toliko sitna slova i sve tako da predlazem da pogedamo nan etu ubuduce, inace hvala na savetu!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post. Ako želiš, posjeti moj blog i zaprati. Aboutseason.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Thank you for great tips! Would you like to follow each other? If the answer is yes, please subscribe on my YouTube channel and left comment & I'll follow you back on your blog.
    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=YdX-b4gNzEE

    OdgovoriIzbriši