petak, 23. lipnja 2017.

Barry M Chisel Cheeks Contour Kit Review

Caoo dragi moji
Danas vam pisem o Barry M Chisel Cheeks Contour Kit
Ja mnogo volim palete za konturu i mnogo ih narucujem i za svaku imam drugacije misljenjw jer su sve nekako iste a nekako razlicite.
Za ovu sam odusevljena zato sto sam je trazila dugo i konacno nasla.
Naima ovo je jedna od mojih omiljeni,mada ih ima dosta al eto ta je...haha
Zaista je super s tim da ima jaki lijepe nijanse jer inace bas ovakve ja trazim a vise volim malo tamnije paleta a i ova je savrsena tako da nemam rijeci.
Sve nijanse cete  uociti na slikama jer se tu opet vidi.
Takodet ambalaza je super bas zanimljiva.
Al ne znam da li se to samo meni desava kada god dobijem neku super stvar koja tako lijepo izgleda od paketa do same ambalaze ja je uvijek ama bas uvijek pocjepam.Ne znam da li je to od uzbudenja ja to odma pobacam raskinem i naravno poslje mi bude zao svega toga al u zadnje vrijme cuvam tako da valjda cu se popraviti hah.
Takoder na paleti imate 3 slike na kojoj mozete vidjeti kako vec mozete stvljati ove nijanse i kako uopce da vam dobro izgledaju.Znaci tu je neka najstvjetlija do neke najtamnije mada imam ja jos nelih tamniji od ove tako da i nije toliko tamna a za ovu paletu jeee.
To je to za ovaj post ,ako zelite ostavite utisak u komentar
Poz od Belle

Broj komentara: 6: